Rólunk Nyomtat

A Pannon Ventil Kft. -t Bényi László és Tóth Sándor alapította 1997-ben azzal a céllal, hogy a hazai szerelvény-nagykereskedelem meghatározó szereplőjévé váljon.
Az elmúlt évek során – hosszú utat megtéve – a Kft. dinamikusan fejlődő tevékenységet folytató társasággá vált, és komoly elismerést vívott ki magának mind belföldön, mind külföldön.
Cégünk jelentős raktárkészlettel rendelkezik, amelynek kialakításakor maximálisan figyelembe vettük a vevői igényeket, a minél kedvezőbb és teljesebb választék biztosítása érdekében.
A hazai és külföldi gyártókkal kiépített kapcsolataink lehetővé teszik a vásárlói igények gyors, rugalmas és magas színvonalú teljesítését.
Partnereink olyan nemzetközileg elismert cégek, akik rövid határidővel, minőségi tanúsítvánnyal és versenyképes árakkal állnak vevőik rendelkezésére.
Jelenleg a vállalkozás kb. 30 főt foglalkoztat, akik szakmai tudása és sokéves tapasztalata nagyban hozzájárul a cég folyamatos növekedéséhez.
Fejlődésünket mutatja, hogy 2004 szeptembere óta egy budapesti telephellyel is rendelkezünk, ahol árukészletünk teljes skálája megtalálható.
Teherautóink és üzletkötőink naponta szállítják az általunk forgalmazott termékeket az ország különböző területeire, amely elősegíti a vevők kéréseinek mielőbbi teljesítését.
Hírnevünket, piaci pozíciónkat a vevő által meghatározott és elvárt minőségi követelmények kielégítése és a hatékony minőségirányítási rendszer garantálja. Üzletpolitikánk fontos része saját szervezettségünk, valamint a gyors, pontos, áttekinthető, dokumentált munkavégzés.

Társaságunk kazánházi és épületgépészeti szerelvények kereskedelme érvényességi területre minőségirányítási rendszert dolgozott ki, vezetett be és alkalmaz, az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány előírásainak megfelelően, melyet az ÉMI-TÜV SÜD Kft. tanúsított.

2013 évben a Partner Control ügyfeleként, az üzleti megbízhatóságot jelző Bisnode Tanúsítványra lettünk jogosultak. Ezen kitüntetéssel azon cégek sorába léptünk elő: „akik a magyar piacon a legstabilabb lábakon állnak, és az üzletkötés kockázata kiemelkedően alacsony.” Százalékos kimutatásban ez azt jelenti, hogy Társaságunk a magyarországi cégek legjobb 9,82% -ába tartozik.

Munkánk eredményességét mutatja ügyfeleink folyamatos bizalma. Elégedettségük azonban nem gátol bennünket újabb és újabb célok kitűzésében, illetve azok megvalósításában.

 
Tanúsítványunk

Reméljük, hogy cégünk megismerése után Önt is visszatérő vásárlóink között üdvözölhetjük.
 

A Pannon Ventil Kft. minőségpolitikája

A Pannon Ventil Kft. épületgépészeti és kazánházi szerelvények kis- és nagykereskedelmével foglalkozik. A Társaság vezetése elhatározta az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer működtetését és folyamatos fejlesztését. A Kft. vezetősége és minden munkatársa elkötelezett a rendszer fenntartása iránt, s ezt minőségpolitikai nyilatkozatban teszi közzé.

A Pannon Ventil Kft. tevékenységének célja: megrendelői, partnerei által meghatározott követelmények rugalmas kielégítése, bizalmuk elnyerése, a Kft.-vel szembeni elégedettségük folyamatos növelése, a hosszú távú együttműködés feltételeinek megteremtése, a versenyképesség állandó javítása.

A társaság vezetősége folyamatosan vállalja, hogy a tevékenységeire alkalmazható jogszabályi és egyéb szabályozó követelményeknek minden esetben megfelelő szolgáltatást nyújt.

A vevői követelmények teljesítésének biztosítását a megfelelő munkavégzés feltételeinek megteremtésével kívánja elérni. Ez rendkívül összetett feladat, amely a vállalkozás összes folyamatára kiterjed. Ennek elérése érdekében gondoskodik arról, hogy a minőségpolitikát minden munkatárs megértse, megvalósításához aktívan hozzájáruljon, fenntartását és továbbfejlesztését elősegítse, valamint a minőségirányítási rendszer minél hatékonyabb alkalmazása útján a megrendelők elégedettségét kivívja.

A minőségirányítási rendszer fejlesztése érdekében biztosítja dolgozói megfelelő szintű szakmai és minőségirányítási oktatását, képzését, kialakítja az ösztönző munkavégzés alapelveit.

Beszállítóitól, alvállalkozóitól is elvárja a minőségügy iránti elkötelezettséget, hogy minőségcéljaikkal azonosuljanak, az együttműködés során ezeket figyelembe vegyék.